dinsdag 10 mei 2016

Oud en toch nieuw

Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een kaartje te laten zien.
Ik krijg regelmatig de vraag naar oude patroontjes van mij.
Normaal doe ik die niet meer weggeven.
Maar dit keer maak ik een uitzondering.


Dit kaartje heb ik gemaakt met één van de eerste patroontjes die ik als een soort experiment voor mezelf heb gemaakt.

Dit keer gemaakt met de materialen van nu.
linnenkarton in violet , en een frame layered card .
Een plaatje van Yvonne creations
En het mooie card deco stitch & do borduur garen.

Natuurlijk voor jullie het patroon.
Enigszins aangepast want ja ik heb het origineel in 2007 gemaakt en toen was ik nog niet zo bedreven in het maken van patronen .


Ik hoop dat jullie hem weer leuk vinden .

Groetjes Christien

2 opmerkingen:

  1. Een mooie kaart en leuk patroon! Groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gaaf patroon, dank je wel. Voor mij is het een heel nieuw patroon, ik ga er zeker een kaart mee maken. Groetjes. Cindy

    BeantwoordenVerwijderen