donderdag 10 januari 2013

With Love

Hallo Allemaal
Vandaag is het mijn beurt om iets te plaatsen en ik heb de net uitgekomen spullen van Leane gebruikt. Als je op de benodigdheden klikt dan ga je naar het artikel wat erbij hoort!
Benodigdheden :
Linnen Art karton Wit nr.1 en Roze nr.16
sign papier assortiment stylish pink 16xA5
Clear stamp Bambini garden girl
Label stansvellen 2x A5
Lea’bilitie® Corner flowers snij en embossing mal
Lea’bilitie® Frame flowers snij en embossing mal
LeCrea’Multi die flower 002
Lea’bilitie® Little birds snij en embossing mal

Ik heb ook nog een MDF klok gemaakt met de nieuwe spullen van Leane
Groetjes Jannie

9 opmerkingen:

  1. Dat ziet er allebei prachtig uit.
    groeten Lenie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een lieve kaartjes

    Groetjes karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. 2 prachtige kaartjes Jannie, mooie kleurtjes gebruikt en leuke stansen...

    groetjes Bea.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind ze allebei prachtig , je hebt ze allebei erg mooi gemaakt.
    groetjes Janie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi hoor Janny, leuke creaties! De klok ziet er ook schitterend uit!! Prachtige kleuren, en alles zo mooi verwerkt!

    Groetjes Richtje

    BeantwoordenVerwijderen
  6. heel mooi kaartje en de klok vind ik ook erg mooi groetje,s maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat zien ze er prachtig uit!!!ik vind de creatie met klok écht SUPER!!

    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen