vrijdag 6 juli 2012

Challenge 3



26 opmerkingen:

  1. Nou, zo makkelijk vind ik hem niet. Moet er eens rustig over nadenken...

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een uitdaging is deze challenge.
    Daar moet eens flink over nagedacht worden wat het zal moeten worden.
    Maar we hebben even de tijd dus wie weet lukt het mij om wat te maken.

    Liefs, Sietas

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ook ik ga erover nadenken. De vorige challenge vond ik niet leuk. Ik vind woezel en pip wel grappig maar cadeaudozen maken weer niet.

    Deze vind ik wél leuk, maar lastig...
    Gelukkig hebben we nog even

    BeantwoordenVerwijderen
  4. wat een leuk kaartje heb je gemaakt, ik heb een leuk kitje van mijn schoonmoede in dat thema niet van do-craft maar wel erg leuk ;)
    we hebben nog ff dus moet ook nog ff nadenken wat ik wil maken

    gr patricia

    BeantwoordenVerwijderen
  5. hoi,

    ik heb me kaartje ingezonden :) ik hoop dat jullie hem mooi vinden en een reactie achter laten klein vraagje: ik kan alleen me naam zien er staat dan geen foto bij je kan er wel op klikken en zo kom je gelijk op me blog en kan je me kaart zien dus dat is goed :) maar maak het iets uit? of is het gewoon goed zo?

    groetes melina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. super challange weer joh ben benieuwd wat er uit komt allemaal

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Prachtige voorbeeldkaart!!!
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Prachtige voorbeeldkaart!!!
    Groetjes Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Even een vraagje.. kun je ook meedoen als je zelf (nog) geen blog hebt?
    Weet nl niet goed hoe ik een foto van mijn gemaakte kaart moet uploaden voor de challenge. Wie kan mij hiermee helpen? thanks alvast

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Margreet, je hebt een blog nodig om een Foto te kunnen uploaden.Via google kun je gratis een blog aanmaken, kijk maar even of dat lukt
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Weer een leuke challenge om te doen.
    PS: hoe vaak mag je meedoen?
    Groetjes Carola

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke challange , ik doe mee
    groetjes Irma

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Uit de reacties begrijp ik dat je alleen maar mee kunt doen als je een blog hebt. Dat is echt jammer, hiermee worden veel mensen uitgesloten!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. vind het ook heel jammer;ben wel volger maar heb zelf geen blog en dus mag je niet meedoen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Carola, je mag met 1 inzending meedoen.

    Marja en Ricky, Hobbyjournaal heeft voor elke doelgroep acties en wedstrijden.

    Bloggers, Hobbyjournaallezers, Website van het Hobbyjournaal enz.
    Iedereen heeft zo de gelegenheid om ergens aan mee te doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Het is me gelukt om wat te maken voor deze leuke challenge en ik heb hem op mijn blog geplaatst en gelinkt.

    Liefs, Sieta

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vond het super om dit te maken
    Groetjes Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Heb het nog nooit gedaan maar vind ze wel erg leuk
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Heb het nog nooit gedaan maar vind ze wel erg leuk
    Groetjes, Emma

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Zo hehe heb ook wat verzonnen en geplaatst.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Een leuke challenge!
    Gelukkig had ik nog tijd om iets te maken.
    Groetjes Tineke

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Hallo team,

    Ik heb een kaart ingestuurd voor de Challenge, maar nu lees ik dat er gekozen wordt door een Treu Random Number Generator, dus....
    waarom zou je dan zoveel moeite doen?
    Dat is geen uitdaging!!!!
    Ik ben benieuwd....
    Groetjes Sippie.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik kwam gisteravond deze challenge tegen en ben glijk aan de slag gegaan. Kon ik mijn nieuwe Tailor Tilda gaan gebruiken. Ik heb de kaart vanmorgen afgemaakt en heb hem net gelinkt. Leuke uitdaging.

    Liefs Johanna

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Benefits will possibly be shown if utilised 30 minutes each and
    every day.

    My web site - Flex belt coupon

    BeantwoordenVerwijderen