vrijdag 4 maart 2016

Weekend Candy

Goedemorgen,
 Vandaag hebben we voor jullie de nieuwste setjes Stich and Do die gisteren uitgeleverd zijn.
Stitch and Do 32 Oud Hollands bevat drie 3D plaatjes van Amy Design. Deze handige borduursetjes bevatten verder drie kleuren karton voor vierkante kaarten en drie oplegkaartjes met patroon en instructies. De sets zijn inclusief 3x50 m Stitch and Do garen. De oplegkaarten zijn voorgeprikt en je kunt dus direct aan de slag.
 
Stitch and Do 33 Roses bevat drie 3D plaatjes van Precious Marieke. Deze handige borduursetjes bevatten verder drie kleuren karton voor vierkante kaarten en drie oplegkaartjes met patroon en instructies. De sets zijn inclusief 3x 50 m Stitch and Do garen. De oplegkaarten zijn voorgeprikt en je kunt dus direct aan de slag.
 
 
Wat moet je doen om een kans te maken op deze prachtige setjes?
Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.  
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
      * Zet de foto met een link naar deze blog bovenaan op je eigen blog
* Plaats je naam en blog via de link  onder dit bericht. 
 De Candy sluit a.s. zondag om 23.55 uur.


27 opmerkingen:

  1. Superleuk, doe graag mee !!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wow alweer zon mooie candy!
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gosssie, alweer zoń leuke candy. Ik doe weer graag mee hoor!!
    gr Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat zijn de candy's altijd leuk zeg! Deze ook weer! Doe graag mee.
    Gr Anita en een fijn weekend

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke candy ik doe weer graag mee!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik waag ook graag eens kansje voor deze leuke Candy!
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Weer zo'n leuke candy, ik doe weer graag mee!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat een gave setjes zijn dit
    ik hou heel erg van borduren dus ja ik doe zeker weer mee met deze candy
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie Candy weer! Ik doe graag mee hoor, ben gek op borduren!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Such a wonderful candy. Thanks for the chance to win!
    Greetings, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  11. WAt een leuke pakketten... lijkt ons heel leuk om te winnen. Alvast bedankt voor de kans. Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat een leuke prijs.....ik vind het erg leuk om mee te doen.
    Dankjewel voor deze kans.
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Prachtige borduurpatronen, leuk die vissersplaatjes. Ik doe graag mee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  14. wat een leuke prijs ik borduur heel graag dus doe weer een keertje mee groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  15. wat een mooie prijs ik doe dus graag weer mee

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een prachtige pakketjes.
    Doe graag mee
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik waag ook dit weekend weer een kansje, en nu maar duimen.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Een prachtig pakketje verloten jullie weer....en daarom doe ik weer heeeeel erg graag mee...
    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik doe weer graag mee met deze mooie candy
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Super, ik doe graag weer mee! Groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Mooie sets weer. Ik doe graag mee.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Weer een mooie candy.
    Daar doe ik graag weer mee.
    Groetjes Mies

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Mooie candy.
    Ik doe ook weer mee.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wat een mooie candy weer! Ik doe graag mee! fijn weekend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat een gave Candy geven jullie weer weg!! Hier kan ik leuke creaties mee maken!! Ik doe dus graag mee!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Dat zou ik wel eens willen proberen... Lijkt me wel leuk !!
    Dank U voor deze kans !
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen