vrijdag 12 februari 2016

Weekend Candy

Goedemorgen,
 Het is vrijdag en  alweer tijd voor de Weekend Candy.
Zondag is het Valentijnsdag dus pakken we dit weekend groot uit!

Deze Musiclijn verloten we graag onder jullie.
Met de 3 Dies, 2 knipvellen, dessinpapier en een stempeltje maak je vast hele leuke kaarten voor elke gelegenheid.

Wat moet je doen om een kans te maken op deze geweldige  prijs?
Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.  
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
      * Zet de foto met een link naar deze blog bovenaan op je eigen blog
* Plaats je naam en blog via de link  onder dit bericht. 
 De Candy sluit a.s. zondag om 23.55 uur.
 

51 opmerkingen:

  1. Super gave candy is er weer.
    Tuurlijk ga ik weer een gokje wagen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nou ik waag ook een gokje hoor erg leuke candy

    groetjes jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  3. oh, wat een toffe lijn, zie al sebiet wat kaarten voor me én voor wie! Ik waag zeker mijn kans! Dankjewel voor jullie wekelijkse candy!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat super leuk dat jullie wekelijks een leuke candy plaatsen! Wil graag een kans maken en zet het op mijn blog!
    groetjes, Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ook dit weekend doe ik weer - met liefde- mee ;-)! Deze materialen vind ik erg gaaf. Ook leuk met aan beide kanten muzikale families! Fijn weekend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een superleuke Candy! Lijkt me super om iets mee te maken!!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hele gave candy! ik maak kaarten voor een koor, en deze materialen zijn geschikt om de kaarten voor het koor helemaal in muziekthema te maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een super leuke candy.
    Groetjes Margreet

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Dat klinkt als muziek in mijn oren...:-), wat een gave candy, ik waag graag een gokje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw,een hele mooie WeekendCandy,doe graag mee!
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtige muzieklijn gaan jullie verloten. Ik doe graag mee en ga de Candy op mijn blog zetten.

    Fijn weekend.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. inderdaad wat een gave candy.
    Mooi bijelkaar gezocht.
    Fijn weekend.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Hier kun je heel wat creativiteit in kwijt en er veel mooi creaties mee maken.
    Bedankt voor de kans.
    Gr, Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Zeker een gave weekend candy! Ik doe graag mee.

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een super gave candy zeg, ik wil graag mee doen!
    Gr. Petra.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een gave Candy!! Dat klinkt inderdaad als muziek in mijn oren en al mijn creativiteit kan ik hier zeker weten in kwijt!! Ik doe dus weer graag mee!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Super Candy !! Dank u voor de gelegenheid om deel te nemen !!
    Foto die ik gepost op mijn blog ... Veel succes aan alle !!
    ♥Groet Valentina♥

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Kei-leuke candy! Natuurlijk wil ik mijn kans wagen.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wooow wat een super candy, goed te gebruiken voor muzikale kaarten.
    Komen goed van pas.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. een hele leuke super Candy geven jullie weg,
    heel leuk voor mannen kaarten te maken of voor iemand die heel veel van muziek houd.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Wat een supergave candy! Wil graag een kansje wagen. Met deze spullen kun je geweldig mooie mannenkaarten maken, dat vind ik altijd heel moeilijk, maar met deze spulletjes kan het niet misgaan! Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Super gave weekend candy gaan jullie weer weggeven. Ik doe graag weer mee met de verloting. Z'on prachtige prijs wil je niet missen
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik doe weer graag mee met deze leuke candy!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Oh dat is heel gaaf. Super om een leuke kaart te maken voor een muziekliefhebber en zeker ook geschikt voor mannenkaarten zo te zien. Ik doe weer mee hoor.
    Groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Wat is dit weer een prachtige candy, ik doe graag mee hoor.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat super leuk dat jullie met Valentijnsdag weekend dit onwijs gave lijn verloten.
    Waag graag een kans. Top!
    Groetjes Anita en een fijne Valentijnsdag zondag.

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Een fantastische candy voor valentijnsdag, daar waag ik graag een gokje.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Wauw, wat een waanzinnige Candy! Ik doe graag mee :)
    Groetjes, Manja.

    BeantwoordenVerwijderen
  29. I would love to win your candy! Thank you! I have met all the rules. Wishing you a wonderful weekend!

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Wat een geweldige candy weer echt super gaaf...en ik heeeeel graag een kansje..

    groetjes en een fijn weekend
    Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Wat een prachtige Candy geven jullie weg....super gaaf!
    Ik waag heel graag een kans op deze mooie prijs!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Deze reactie is verwijderd door de auteur.

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Wow, what a wonderful candy. I have my fingers crossed!
    Thanks for the chance to win!
    Have a nice weekend.
    Hugs, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Such pretty candy this looks amazing

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ook nu weer zo'n mooie weekend candy waar ik net als vele voorgangers graag aan mee doe. De link naar jullie blogbericht ga ik zo ook plaatsen op mijn blog.

    Fijn weekend en lieve groet, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Wat een mooie candy weer.
    Ik doe weer een gokje.
    Prettig weekend,groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  37. wauw wat een geweldige candy geven jullie weer weg
    ja hier wil ik graag aan meedoen
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  38. Wauw wat een geweldige prijs weer, helemaal toppie. ik waag ook maar weer een gokje ;-)
    groetjes Linda Dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  39. Wauw, wat een gave candy!! Daar doe ik heel graag aan mee!

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  40. Een heel mooie candy.
    Daar doe ik graag aan mee.

    groetjes Mies

    BeantwoordenVerwijderen
  41. Wat een geweldig mooie givaway! Waag graag een kansje.
    Fijne Valentijnsdag!
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  42. Wat een geweldig mooie givaway! Waag graag een kansje.
    Fijne Valentijnsdag!
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  43. Leuke candy,doe graag mee.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  44. Wat een prachtige candy.
    Ik doe heel graag mee :)
    Groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  45. Wauwww wat een super candy zeg. Daar doe ik heel graag aan mee.
    Een geweldig mooie serie, top!!
    xx Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  46. Superleuke Candy, ik waag graag een gokje
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen
  47. oh super wat een verwennerij! Ik waag ook graag een gokje. Bedankt en nog een fijn weekend!

    Groet,
    Marieke

    BeantwoordenVerwijderen
  48. I would love to win your candy, thank you so much!
    Wishing you a wonderful Sunday,
    Tina

    BeantwoordenVerwijderen
  49. Super leuke candy !! Want wie houd er nu niet van muziek?
    En de materialen zien er prachtig uit !!
    Bedankt voor deze kans !!!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  50. Wat een ontzettend leuke candy weer deze week. Ik doe graag weer mee.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  51. Wat een leuke candy weer. Ik heel graag mee.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen