vrijdag 11 december 2015

Weekend Candy

Goedemorgen,
 De weekend Candy die je kunt winnen is
de voetballer, superleuk te combineren met de Amy Design knipvellen.
 
 
Wat moet je doen om een kans te maken op de prijs?
Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.  
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
      * Zet de foto met een link naar deze blog bovenaan op je eigen blog
* Plaats je naam en blog via de link  onder dit bericht. 
 De Candy sluit a.s. zondag om 23.55 uur.
Fijn weekend allemaal.
 


24 opmerkingen:

  1. leuk voor op mannenkaarten! Ik speel graag weer mee voor deze candy! dankjewel!
    nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke mal. Heb neefjes die voetballen, dus op de kaarten en layouts zou dat geweldig van pas komen. Bedankt voor de kans deze candy te winnen.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke mal. Heb neefjes die voetballen, dus op de kaarten en layouts zou dat geweldig van pas komen. Bedankt voor de kans deze candy te winnen.
    Liefs,
    Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh die is echt wel heel gaaf!
    Ik doe graag een kansje wagen om te winnen!
    Fijn weekend, liefs Debbie

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuk voor stoere jongens...ik waag graag een gokje!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  6. hij is erg leuk! Dit zou het maken van jongenskaarten weer wat makkelijker maken ;-)! Ik doe graag mee. groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen

  7. Oh zo leuk, nu doe ik graag een keertje mee.
    Mijn zoontje van 11 is een voetballertje, en dus doe ik graag
    mee om voor hem een gaaf kaartje te kunnen maken. (bijna jarig)
    Grtjs van Erica
    {Heidebloempjuh}

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een gave mal. Ik doe graag mee met deze weekend challenge. Altijd leuk voor een jongens of mannenkaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een gave mal. Ik doe graag mee met deze weekend challenge. Altijd leuk voor een jongens of mannenkaart.
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Dit keer doe ik heel graag mee. Met een voetballende zoon, zijn vrienden en voetballende neefjes zou dit natuurlijk heel goed van pas komen.
    Super.
    groetjes Joke

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Superleuk doe graag een gokje!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Dit is weer een supergave Candy. Ik wil graag een poging wagen.

    Groet Cora

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wauw voetbal !!! Dat is helemaal mijn ding (voetbal).
    Wat super dat ik nu de kans krijg deze te kunnen winnen.
    Super gave candy !!
    Dank U wel voor deze kans !!
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuke Candy. Ik doe weer gezellig mee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Hoi,

    Toffe candy, waag nog eens graag mijn kans.

    grtjs
    claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw wat een leuke candy!
    Die komt goed van pas!
    Dus ik doe mee!

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke Amy Design mal.
    Tof dat we die kunnen winnen.
    Ik waag heel graag hier een kans voor.
    Bedankt.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I love this die cut. I really really want to win it. I have my fingers crossed.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Prachtige mal van Amy Design.
    Ik doe weer een gokje.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Met een voetballer in huis is dit wel een heel leuke snijmal. Ik waag graag een gokje.
    Groeten, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Schitterende mal ik wil er graag een gokje aan wagen

    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Supermal daar kunnen weer veel kinderen een mooi verjaardagskaartje van krijgen. fijne dag, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik wil graag een gokje wagen, leuke stans komt goed van pas met een voetballend zoontje ;-)
    gr linda dekker

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Weer een hele leuk candy, komt van pas bij jongenskaarten.
    Ik doe weer graag mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen