donderdag 1 oktober 2015

Challenge Oktober

Goedemorgen,
 We starten weer met onze maand Challenge waarmee je een prachtige grote prijs kunt winnen.
 
De opdracht is :
 maak een creatie met producten uit de Precious Marieke lijn: Rustic Christmas en je mag het eventueel combineren met De Precious Marieke Charming Xmaslijn.
Er moet dus wel iets uit de Rustic Christmas lijn op de creatie te zien zijn anders telt je creatie niet mee!
 De techniek is vrij.
b.v. borduur, Hobbydots, scrap etc.
Femmy heeft al een mooi voorbeeldkaartje gemaakt. Zoals je kunt zien is de lijn prima te combineren met Dies Uit de Charming Xmas lijn.

 
Wat kun je winnen?
De Winter Wonderland lijn van Precious Marieke die eind deze maand uitkomt.
De lijn staat volledig  afgebeeld in HJ127.
 
Wat moet je doen om kans te maken
 op deze geweldige prijs?
* Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
* Plaats je creatie en blog via de link  onder dit bericht.
De Challenge sluit
29 Oktober
Heel veel plezier en succes met het maken van je creatie.
 
 

8 opmerkingen:

  1. Prachtige kaart. Een toplijn van Marieke artikelen.

    Hartelijke groet Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Supermooi deze Rustic Christmas lijn van Marieke Design!
    Ik heb mijn kaart geplaatst.

    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo mooi deze kaart en de rustic christmas lijn. Helaas is mijn hobbybudget op voor dit jaar... Maar bij het hobbyjournaal zat een prachtig knipvel! Mijn kaart hiermee heb ik geplaatst!
    groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtig voorbeeld/creatie !!!
    Ik heb ook een poging gewaagd om een kaart voor deze challenge te maken.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke opdracht weer en een prachtig voorbeeld!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb net mijn kaartje geplaatst ik hoop dat hij aan de eisen voldoet groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik kan helaas nergens vinden met hoeveel inzending je mee mag doen.
    Ik zie echter wel dat er meer deelnemers een tweede inzending hebben gedaan.
    Dus vandaag ook mijn 2e inzending én te vinden op mijn blog.

    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen