vrijdag 3 april 2015

Knuffel

Er is pas een prachtige nieuwe lijn uit van Precious Marieke, namelijk de Romance lijn. Toen ik die binnen kreeg kon ik niet wachten om er een kaartje mee te maken en dat is dit kaartje geworden.

Voor de basis heb ik kraft cappuccino linnenkarton gebruikt met daarop lichtroze en wit linnenkarton.
Het dessinpapier is ook al zo mooi.
Bij het witte karton op de strook in het midden heb ik de embossingfolder gebruikt.
Het prieeltje is zo mooi gedetailleerd. Net als alle stanzen uit deze lijn trouwens.

De stempel van de pot met bloemen en ook de tekst komt uit deze lijn.


3 opmerkingen:

  1. Prachtige combinatie van alle super mooie materialen!!!
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi gemaakt ! Ik ben ook al bezig geweest met materialen uit deze lijn.
    groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen