vrijdag 27 maart 2015

Gijsje

Deze keer heb ik weer eens layout gemaakt.
Hiervoor heb ik 2 lijnen van Papermania gecombineerd. Dat kan prima, zolang de kleuren maar terug komen in de foto's.

Voor de basis heb ik donkerblauw en wit linnenkarton gebruikt.
Het dessinpapier komt uit de lijnen Capsule Collection - Parisienne Blue en Lincoln Linen.
De bloemetjes bovenin heb ik gemaakt met ponsjes van Nellie Snellen. Heb hiervoor deze en deze gebruikt.

Hier de tekst van dichtbij.
Gijsje lag hier lekker bij mijn zwager op schoot te slapen, maar ondertussen natuurlijk ook alles in de gaten te houden.
 

De tekst heb ik gemaakt met een stans van XCut en daarna op een label van ditzelfde merk geplakt.

En natuurlijk nog even de foto's van Gijsje van dichtbij.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten