vrijdag 20 mei 2016

Weekend Candy

Goedemorgen,
dit weekend maak je kans om het Hobbyjournaal 135 + Die + gratis knipvel te winnen.
 
 
Wat moet je doen om een kans te maken op de prijs? 
Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog.  
* Laat een reactie achter onder dit bericht.
      * Zet de foto met een link naar deze blog bovenaan op je eigen blog
* Plaats je naam en blog via de link  onder dit bericht. 
 
De Candy sluit Zondag a.s. om 23.55 uur.


37 opmerkingen:

  1. Superleuk, doe graag weer mee!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Superleuke Candy en ik doe graag mee. Hartelijk dank voor deze kans en een heel fijn weekend.

    Lieve groet,Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeer welkome Candy dus doe graag mee.
    Freubelgroetjes, Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het ziet er weer veel belovend uit...spannend!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wow, such a wonderful Candy.
    Thanks for the chance to win.
    Groetjes, Valerija

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Een prachtige candy, ik doe graag weer mee.
    Liefs Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke candy.
    Ik doe graag weer mee.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ook ik doe graag mee, ik koop het hj elke maand al vanaf het begin. Ook de mal is erg mooi dit keer! gr. Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een leuke candy. wij wagen graag weer een kans... Alvast bedankt. Groeten Martje en Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een gave weekend Candy......ik doe weer heel graag mee....dank je wel voor deze kans!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik doe weer graag mee met deze leuke candy!
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Mooie candy weer, ik doe graag mee.
    Groetjes, Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ja graag! Elke maand kijk ik er naar uit om het hobbyjournaal te gaan kopen, maar winnen is natuurlijk nog leuker! Fijn weekend! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  14. die heb ik nog niet, dus ik waag graag een kansje. bedankt weer voor het beschikbaar stellen! groetjes Petra

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Zou super zijn als ik deze win!! Hoef ik hem nl. niet te kopen!!
    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een mooie candy geven jullie weer weg,
    altijd leuk om het hobbyjournaal lezen en leuke ideeën uit halen.
    daarom doe ik graag weer mee.

    Groetjes Esmeralda

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Leuke candy!
    doe graag weer mee.
    Groetjes Marja.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. wat een leuke candy
    doe graag weer mee
    bedankt voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ook deze week weer een schitterende candy, dus ik doe weer graag mee.
    Groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ook deze week waag ik graag mijn kans :)

    grtjs
    Claudia

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke candy weer zeg! ik doe graag mee.
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  22. leuke candy ik wil graag een gokje wagen groetjes maartje

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ook ik doe graag mee.
    groetjes Nicolette

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Ik doe weer graag mee met deze mooie weekend candy.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Elk weekend weer een verrassing! Ik doe graag nog een keer mee. Goed weekend, groetjes, Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wat een gave weekendcandy. En doe graag weer mee
    Groetjes, Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  27. weer een leuke candy toppie hoor!
    gr jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  28. Weer een leuke Candy, dat zou heel fijn zijn om deze te winnen koop namelijk elke maand deze krant!
    Groetjes José

    BeantwoordenVerwijderen
  29. Jippie, weer een nieuwe HJ. Wat vliégt de maand.....

    Groetjes, Renate

    BeantwoordenVerwijderen
  30. Graag doe ik mee met deze leuke candy.
    Super leuke mal die erbij zit!
    Gr Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  31. Weer een mooie candy,
    ik doe weer graag mee.

    groetjes Mies

    BeantwoordenVerwijderen
  32. Weer een hele mooie weekend candy, ik doe graag mee.
    groetjes Angelique

    BeantwoordenVerwijderen
  33. Super leuke weekendcandy weer...ik doe ook heel graag mee...bedankt voor deze kans...
    groetjes Rosina

    BeantwoordenVerwijderen
  34. Leuke candy ... wat zijn die beertjes schattig !!
    Graag doe ik mee aan deze candy. Dank U voor deze kans.
    Groetjes,
    Elfje

    BeantwoordenVerwijderen
  35. Ik doe graag mee met deze candy.
    Zou toch leuk zijn om een extra cadeautje te krijgen
    op je verjaardag. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  36. Oh das neue Hobbyjornaal ist da, da versuche ich auch mal wieder mein Glück.

    Gruß BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen