vrijdag 4 september 2015

Weekend Candy

Goedemorgen,
 Zoals gebruikelijk hebben we weer een Candy voor jullie en dit weekend kun je de nieuwe Hobbydolsboekjes van Margriet en van Christien/Sietie en de bijbehorende poster winnen.




Wat moet je doen om een kans te maken op de prijs?


Je moet een eigen blog hebben
om mee te kunnen doen.
* Je bent een volger van ons blog. 

* Laat een reactie achter onder dit bericht.


* Zet de foto van één van de boekjes met een link naar deze blog bovenaan op je eigen blog.
* Plaats je naam en blog via de link  onder dit bericht. 
De Candy sluit a.s. zondag om 23.55 uur.
Fijn weekend allemaal. 



24 opmerkingen:

  1. Ik waag graag een kansje voor deze superleuke Candy!
    Freubelgroetjes,Wilma

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beautiful candy again.
    Thanks for the chance to win.
    Valerija xx

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Superleuk! Doe graag weer mee hoor!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke Candy,ik doe graag weer mee.
    Groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Graag! Mijn kerstkaarten zijn nog lang niet klaar en ik kan wel wat inspiratie gebruiken! groetjes Joanne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Super leuk!!! Momenteel is dit één van mijn favoriete bezigheden. Dus waag graag een kansje.
    Groetjes Anita

    BeantwoordenVerwijderen
  7. woh die vind ik helemaal geweldig
    graag doe ik weer mee
    bedankt weer voor deze kans

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een leuke Candy, ik doe ook graag een gokje, want wie wil deze mooie candy nu niet winnen, nou ik wel hoor.
    Lieve groetjes,Corrie

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Vielen Dank für das tolle Weekend-Candy.
    Ich hab euch in der Sidebar verlinkt.

    Ein schönes Wochenende wünscht euch BAstelfeti

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Bedankt dat we weer een kansje kunnen wagen voor deze mooie prijs.
    Ik heb de afbeelding in mijn sidebar gezet.
    Groetjes en succes,
    Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een prachtig cadeau ik doe graag mee. Bedankt voor de kans. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Leuke candy, we zijn weer van de partij.
    Groetjes, Lieve

    BeantwoordenVerwijderen
  13. leuke candy wil wel een gokje wagen
    groetjes marja

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Super Candy met een boekje van mijn maatje erbij, hoe leuk is dat!!!Wil dus graag meedoen,
    Gr Hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Een mooie candy, ik doe weer graag mee.
    groetjes Jacqueline

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Gave candy, ik doe graag mee!!!
    Creatieve groetjes, Gaby

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een leuke candy, daar doe ik graag aan mee. Het is ook echt weer om te freubelen.
    Groetjes Hetty

    BeantwoordenVerwijderen
  18. De borduurpatroontjes zien er heel mooi uit. Graag waag ik nogmaals mijn kansje.

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een gave Candy. Hier wil ik graag een gokje aan wagen!! Ik doe gezellig mee!!

    Groetjes, Nellie

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Thank you for your wonderful weekend candy!

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik ben dol op de hobbydols, bedankt voor deze gave candy. Groetjes, Cindy

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Was helemaal vergeten om te reageren,maar ik wil graag een kansje wagen voor deze mooie candy!
    Groetjes Jose

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een leuke candy, heb de laatste tijd veel te knutselen gehad en dus weinig tijd voor bloggen. Leuk om toch even een keer nog mee te kunnen doen.

    Grietje

    BeantwoordenVerwijderen