dinsdag 20 mei 2014

tool box

Hallo allemaal

Vandaag is het weer mijn beurt om jullie een creatie te laten zien.
Naast het maken kaartjes vind ik het ook heel erg leuk on cadeau doosjes te maken.
Vaak zijn dat doosjes in lieve kleurtjes versiert met bloemetjes en vlindertjes.
Dit keer wilde is eens iets voor mannen maken.
Het heeft heel wat denk ,meet , knip en plak werk gekost (want en patroon had ik niet) , maar het is me gelukt iets te maken voor mannen.

Een gereedschapskist.


 
 
Het materiaal dat ik heb gebruikt heb is linnenkarton in de kleuren donkerblauw / donkergrijs / grijs / koffiebruin.
Een bijpassend designpapiertje.
Een paar magneetjes en een paar splitpennetjes
En een plaatje van Yvonne creations van het knipvel mannen .
 
Ik hoop dat jullie hem leuk vinden
 
Groetjes Christien


6 opmerkingen: