maandag 5 augustus 2013

Kerstkoffertjes

Goedemiddag,
 
Het is alweer mijn beurt om jullie iets te laten zien wat ik gemaakt heb.
 Nu heb ik net vakantie gehad dus was even nadenken of ik nog iets voor de blog op voorraad heb. En het is gelukt , zelfs een primeurtje.
 Dit zijn 2 creaties die zijn speciaal gemaakt met de nieuwe Amy Design Christmas Collection voor de nieuwe Hobbyzine die vanaf 7 augustus te koop is. Hij staat weer boordevol leuke creaties van meerdere auteurs.
De materialen, de patronen en de beschrijvingen staan ook in de Hobbyzine vermeld.
Er staan weer nieuwe nog niet eerder uitgegeven knipvellen in en er zijn 2 sheets met stickers gratis bij. 
 
  Kersttafeltje in zijn geheel en van bovenaf gezien.
 Kerstkoffertjes.( de koffertjes zijn ook zelfgemaakt, patroon en beschrijvingen hiervoor staan ook vermeld in de Hobbyzine)
 
Fijne dag nog!
 Liefs Femmy


7 opmerkingen:

  1. geweldig wat is dit mooi gemaakt
    alles past zo mooi bij elkaar
    ja echt suuuuuuuper

    groetjes anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat supergaaf zijn die, ik ga het blad van de week gelijk kopen, groetjes Jeannette

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wouw wat geweldig is dit,echt prachtig
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wow Femmy I Love It wat een bjoeties laat je ons zien S C H I T T E R E N D......een lust voor het oog.
    Liefs Ghea

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Femmy prachtig je kan hem hier beter zien dan in de HZ ik vind het geweldig mooi.
    Groetjes Sietie.

    BeantwoordenVerwijderen